Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Ο Χιονιάς



Ας είναι καλά οι ενδοξότατοι φίλοι μου ήρθανε και με μαζέψανε τις μέρες του χιονιά.

Ο Κύριος Κώστας ο Γενναίος ¨Άνδρας με πήρε σπίτι του.

Αψήφησε τα χιόνια ,το Βοριά, αψήφησε το βουνό και τους γκρεμούς
και ήρθε με πήρε και με εγκατέστησε στη μέση μέση του σπιτιού του μπροστά στο τζάκι
μαζί με τους δυό σκύλους του που τους λυπήθηκε κ αυτούς τους κακομοίρηδες
και τους έβαλε κ αυτούς μέσα.

Τρείς μέρες κοιμόμαστε εγώ και οι σκύλοι μπροστά στο τζάκι
σε μια φλοκάτη κόκκινη,

Μπαινόβγαινε η Κυρία Ανδρομάχη η γυναίκα του ρουθούνιζε , γρύλιζε ,τίποτε αυτός.

( Αυτό θα πει γενναίος Άνδρας όχι ψευτιές)

Καλή γυναίκα ! Μας τάιζε όλους σκύλους, διακονιάρηδες, τα εφτά παιδιά του Κυρίου Κώστα , από το πρωί μέχρι το βράδυ ,
μόνο που δε μπορούσε να μας βλέπει στη μέση μέση όλους αλλά τι να κάμει η καημένη συνήθισε..
Άλλωστε ο Κύριος Κώστας ο Γενναίος Άνδρας ο φίλος μου κάνει ότι βάλει ο νούς του.

Πάρτε μια ιδέα από το σπίτι του φίλου μου







Έχει γεμίσει το σπίτι –όλα στη μέση- τρυπάνια ,σφυριά ,σκοινιά για τους γκρεμούς ,
βιολιά μαντολίνα που είναι και μερακλής ,
κάτι σακιά που τα δέρνει μέρα νύχτα γιατί είναι και πολεμιστής ,
ότι βάνει ο νούς τ ανθρώπου.

Πως τον αντέχει η Κυρία Ανδρομάχη η καλή γυναίκα μέγα μυστήριο.

Ερχόταν και ο Κύριος Ηρακλής ο άλλος φίλος μου ο απτόητος
και δώστου να τρώνε και να πίνουνε και να τραγουδούνε
γιατί λέει ο κύριος Ηρακλής είναι και τραγουδιστής …
η αλήθεια είναι πως σκέφτηκα δυο τρεις φορές να φύγω
–καλύτερα στο χιόνι παρά οι αγριοφωνάρες τους –
το ίδιο σκεφτήκανε και οι σκύλοι και γαυγίζανε κι αυτοί….

αλλά έκανα υπομονή διότι σκέφτηκα πόση ώρα θα τον αφήσει η εξαιρετική γυναίκα του
η Κυρία Αμαλία να γυρίζει το γενναίο φίλο μου τον Ηρακλή??

Θα του σύρει τη φωνή και πάει αυτός
διότι η Κυρία Αμαλία δεν είναι σα τη Κυρία Ανδρομάχη
που έχει βγάλει η καημένη μόνο ένα Πανεπιστήμιο –δηλαδή τίποτα-
η γυναίκα του ανδρειωμένου φίλου μου του Ηρακλή είναι πολύ μορφωμένη.

Διαβάζει μου λέει ο φίλος μου από το πρωί μέχρι το βράδυ πολύ βαριά βιβλία
(όχι καζαμίες και τέτοια που είναι 100 -200 γραμμάρια..)
από δέκα κιλά και πάνω το βιβλίο ..
και έχει μάθει κόλπα και κάνει το καημένο το φίλο μου
και τρέχει αμέσως μόλις πάρει τηλέφωνο.

Ας είναι καλά οι ενδοξώτατοι φίλοι μου

Όμως δεν πέρασα καλά. Η Αλήθεια είναι αυτή.
και φταίγανε τα τζάμια....

τώρα όμως πείνασα και πάω στο χωριό να διακονέψω .

θα σας πώ το γιατί δε πέρασα καλά μετά διότι

-κακό θεριό η πείνα-

7 σχόλια:

meril είπε...

Well well well....
Όσο πάει και στρώνει το πράμα....

διακονιάρης είπε...

ε ναι Ευγενεστάτη Κυρία Μεριλ είμαι ατζαμής ο κακομοίρης ο διακονιάρης.
Πως τα πάτε με τη γρίπη?

meril είπε...

Σπολάτη σου .....

Ανώνυμος είπε...

O ντε σας εγρεικο να τραγουδητε με το φίλο σας ..παναγία μου παναγία μου
α δε παίζει κουλουμουντρεs το μυαλό μου..
oη σκύλου και κατεs μηδέ κατσαρίδες μήτε αλλά ζούμπερα μπορούνε να κατσουνε μέσα στο σπητι..
γιαυτό και τα κοπέλια διδουνε τον αμαθειών τόνε ο τε σας εδουνε να μονοπατιζεται...
ευτυχώς ηδωκενε ο Θεός και εκουφαθηκε η Ανδρομάχη γιατί δεν εταγιατιζε πλιο.ε τη κακομοίρα .ελυπηθηκε τηνε ο Μεγαλοδύναμος και δε την αφηκε να τραβά τουτανα τα μαρτύρια που τση ξονατε.
πολύ φοβούμαι ανε συνεχίσει τουτονα το βιολί για πολύ καιρό γι θα στραβωθεί γι θα γείρει τα μουντανια
γιατί εκαταλαβε το πρέπει πως έχει να κάμει με τρεζουs.κρίμα κρίμα Θεέ μου τον άθρωπο. Ητα να κάμει και μαύρος ο Ηρακλής απουνε σα τη καλή ημέρα .παναγία μου παναγία μου πως τόνε ρεγουται να τόνε ξανηγουνε ο τε περνά απο τα σοκάκια ..όλες οι κοπελιές έχουνε να το λένε .ήτα όμορφος ηντα αντρειωμένος ήτα μερακλής είναι .ένα είναι το να μι του στα χωριά του κάμπου . για τουτονε το λογο τονε
καρακατσεβει η Αμαλια μη τση τονε ξεμυαλίσει κιαμια ξεμυαλισμένη .και κάθεται και διαβάζει ήτα γίνεται στση μεγάλες πολιτείες και τα εξηγεί χαρτί και καλαμάρι
τω κοπελιο τση

διακονιάρης είπε...

Κύριε Περίπλου απ ότι κατάλαβα μπορεί να αγαπάς και σύ τους ενδοξώτατους φίλους μου (το Κύριο Ηρακλή και τον Κύριο Κώστα) αλλά δε τους μορείς ούτε εσύ όταν κάνουνε παρέα ....
Για το Κύριο Ηρακλή έχεις απόλυτο δίκιο.Οτι και να πεις γι αυτό το άνθρωπο λίγο είναι.
Για τη Κυρία Ανδρομάχη ας όψεται ο ενδοξώτατος φίλοε μου ο Κύριος Κώστας.Εγώ τρεις μέρες κάθησα στο σπίτι τους.
Για την κυρία Αμαλία όπως διαβάζει όλη τη ώρα αν τη δείς πές της
Προσοχή Κυρία Αμαλία μη σε ξενεφρίσουνε οι βιβλιάρες.

Λορελάη είπε...

Α, εμένα μου φαίνεται ότι ήταν πολύ ωραία εκεί στη φλοκάτη, με τους σκύλους, τα τραγούδια και τα βιολιά, κι ας λες... :)))

διακονιάρης είπε...

Βεβαίως Κυρία Λορελάη καλά πέρασα αλλά παρόλα αυτά..
Α ναι απ ότι βλέπω πρέπει να διαβάζετε και σεις πολύ βαρια βιβλία.
Προσοχή στη μέση γιατί έμαθα ότι η Κυρία Αμαλία εξενεφρίστηκε τελικά..