Κυριακή 6 Απριλίου 2008

Στη Μεριλ και Λορελάη.....

όπως προφανώς θα αντιληφθήκατε Κυρίες Λορελάη και Μεριλ
το ποίημα μου το έφερε ο Ένδοξος και γενναίος φίλος μου ο Κωστής
ο οποίος δυστυχώς δε πάει τελευταία καθόλου καλά
διότι άσε που λέει ότι συναντά πλάσματα στους γκρεμούς και τέτοια παλαβά
αλλά παράτησε τα σκοινιά και σκαλώνει έτσι
γιατί εζήλεψε λέει τη δόξα ενός άλλου
που έκανε λέει τέτοια κατορθώματα (και εσκοτώθηκε βέβαια)
και δε τη γλυτώνει και ο φίλος μου ….
Σύντομα θα αφήσει χήρα τη Κυρία Ανδρομάχη..
Γι αυτό Κυρίες μου δείτε το video του άλλου (ο Θεός να του συχωρέσει )

να καταλάβετε τη τρέλα που δέρνει το αφεντικό μου
και σας πρεζεστάρω στο Θεό
πείτε του καμιά κουβέντα του τρεζού
μπορεί να σας πιάσει λόγο
ξέρω πόσο σας εκτιμά
γιατί εμένα τίποτα…

2 σχόλια:

Λορελάη είπε...

Χριστέ και Παναγία!!!!!!!!!!!
πιάστηκε η ψυχή μου μόνο να τον βλέπω.........
Όχι μηηηηηηηηηη! Πες του ενδοξότατου φίλου σου ότι μια χαρά τα χαίρεται τα ύψη και δεμένος, κρίμα είναι να αφήσει την κα Ανδρομάχη χήρα............

meril είπε...

Ο γενναίος φίλος σου δε θα θέλει βάβαια να μα σε λυπήσει
Κι αν έχομε χατίρι δε θα κάμει πράμα που θα τονε ζημιά του
Γιατί μας έχει και ταμένο ρίφι κι άλλα πολλά βέβαια που τα θυμούμαι όλα να του πεις
Κι ακόμη να μου χαιρετάς την κυρία Αντρομάχη και να του πεις (του φίλου σου) να τηνε βλέπει ωσάν το βασιλικό και να μην τηνε στενοχωρεί
Κι ανε συνεχίσει τσι κουζουλάδες (να του πεις) πως θα διακόψομε τσι διπλωματικές σχέσεις γιατί τσι φίλους μου τσι θέλω αζωντανούς